Zapraszamy biblioteki oraz inne placówki kulturalno-oświatowe do współpracy.
Jak uzyskać odroczony termin płatności?
Biblioteki mają możliwość płatności odroczonych, czyli po otrzymaniu zamówienia – na podstawie faktury z przelewem w terminie 7 lub 14 dni. Aby odroczyć płatność, należy: 1) dodać produkty do koszyka, 2) w koszyku wybrać formę płatności: Wpłata na konto 3) w kolejnym kroku, na stronie „Potwierdzenie danych” polu "Uwagi do zamówienia" wpisać chęć otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności 7 lub 14 dni, 4) w trakcie składania zamówienia wprowadzić dane do wystawienia faktury.
Czy koszt przesyłki widnieje na fakturze?
Jeśli zamówienie przekracza 200zł, koszt przesyłki pokrywany jest przez nasz sklep (nie ma go na fakturze). Jeśli wartość zamówienia jest mniejsza, standardowo koszt dostawy jest umieszczany na dokumentach, ale możemy go na Twoją prośbę doliczyć do produktów w zamówieniu (nie wyszczególniać jako osobą pozycję). Jeśli mamy tak zrobić, powiadom nas o tym polu "Uwagi do zamówienia".
Czy mogę dostać fakturę jeszcze przed dostawą książek?
Fakturę przesyłamy drogą elektroniczną w chwili nadania przesyłki z zamówieniem. Jeśli chcesz ją otrzymać wcześniej (np. w celu sprawdzenia poprawności danych), powiadom nas o tym.
Czy faktura będzie w przesyłce?
Standardowo fakturę przesyłamy tylko w formie elektronicznej, ale na życzenie możemy umieścić ją również w paczce.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zakupu dla biblioteki, skontaktuj się z nami: tel. +48 784350882 email: biuro@mangastore.pl
Nasz Sklep internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w Polityce plików cookies.