Autor:Marlena Borowiak
Wydawca:Kirin, 2022
Koszt wysyłki:od 8,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:ORLEN Paczka - 9,99 złInPost Paczkomaty 24/7 - 13,99 złInPost - kurier - 13,99 złPoczta Polska - polecony - 8,99 złPoczta Polska - Odbiór w punkcie - 13,99 złKurier Pocztex - 14,99 złDPD - kurier - 17,99 złOdbiór osobisty - 0,00 zł
Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych.
Oprawa:miękka
Liczba stron:122
ISBN:9788366627222
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.